close
تبلیغات در اینترنت

افزایش فروش با مناسب‌ترین طراحی، نه زیباترین

?
?

فروش,بازاریابی,افزایش فروش,افزایش مشتری,سود بیشتر,واحد فروش,SmartWool,خدمات فروش,جوراب,



افزایش فروش با مناسب‌ترین طراحی، نه زیباترین

 

SmartWool یک برند جوراب است که چندی پیش برای طراحی وب‌سایت در فروش محصولات خود به این سوال برخورد که برای ایجاد اثربخشی بهتر چه نوع طراحی‌ای برای ارائه محصولات، مناسب است؟ و چگونه می‌تواند از این طریق افزایش فروش داشته باشد؟

شاید خیلی از کارشناسان کسب‌وکارها بتوانند در رابطه با طراحی اثر بخش و بهینه‌سازی تبلیغات، نظرات موثر بدهند و نرخ تبدیل CTR را بالا ببرند، اما مسائلی که به واکنش‌های کاربران، توجه های اولیه در ثانیه‌های اول ورود به صفحات تبلیغاتی و یا رفتار خرید مربوط می‌شود، بهتر است با A/B Testing مورد بررسی قرار بگیرند.

 

 SmartWool با انجام A/B Testing روی طراحی صفحات وب‌سایت، افزایش فروش قابل توجهی داشت:

 

  • فرآیندی برای طراحی فرضیه A/B Testing:
  1. با اینکه طراحی این وب‌سایت به خودی خود از عناصر زیبایی برخوردار بود و در نگاه اول هر کاربری را به خود جذب می‌کرد، اما برای انجام یک خرید بسیار گیج کننده به نظر می‌رسید. زیرا جوراب‌ها در کادر‌ها و سایز‌های مختلف یک پترن بسیار فانتزی زیبا و مشتری پسند را به وجود آورده بودند. اما غافل از اینکه تحریک رفتار خرید یک پله بالاتر از تحریک حس زیبا شناسی کاربران است و هر تحریک و جذبی منجر به خرید نمی‌شود.
  2. این شلوغی، عدم تطابق سایزها و کادر‌ها، به هم ریختگی‌‌ای در ذهن مشتری ایجاد می‌کرد که کاربر را از ماهیت خرید، خود به خود دور می‌شد.
  3. برای هدایت مشتری این فروشگاه نیازمند ایجاد صف‌های منظمی از محصولات بود تا چشمان در حال اسکن و مقایسه حجم انبوه محصولات به دلیل تشابه ارائه محصولات به راحتی مدل‌ها را به خاطر بسپارد و برای خرید به طور ناخودآگاه هدایت شود.
  • فرضیه A/B Testing:

برای مشاهده واکنش کاربران به نوع چیدمان و ارایه محصولات این برند، طراحی صفحات وب‌سایت در دو قالب سابق و جدید مورد بررسی قرار گرفت:

طراحی قالب سابق: طراحی فانتزی و زیبا با سایز‌ها و کادرهای مختلف و چیدمان به هم ریخته 

طراحی جدید: طراحی کلاسیک و معمولی با کادر‌ها و سایزهای یکسان 

first-design
طراحی سابق

second-design
طراحی جدید

  • نتیجه A/B Testing:

پس از آزمایش روی  ۲۵،۰۰۰ بازدید کننده و اهمیت آماری ۹۵٪، میزان فروش در طراحی جدید بالا رفت و متوسط درآمدی که این فروشگاه از هر مشتری بدست آورد تا ۱۷ درصد افزایش پیدا کرد.

  • آنالیز A/B Testing:
  1. در فروشگاه‌های آنلاین برای مشتری علاوه بر تضمین‌ها باید فضای مقایسه را ایجاد کنید تا قدرت انتخاب افراد بالا برود.
  2. از اینکه گاهی زیبایی شناختی فدای سادگی می‌شود نترسید زیرا ارائه محصولات شما بیشتر از آن‌ که سرگرم کننده باشند باید حس خرید را در کاربر بالا ببرد.
  3. گاهی آرشیو‌ها یا کالیته رنگی‌ها به خریدار این حس را القا می‌کند که سری شما کامل‌ترین است و او را از جستجو کردن در وب‌سایت‌های رقبا باز می‌دارد.

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

عضویت در وبسایت


نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد


تمام حقوق این سایت برای پیام نگار : مرجع کسب وکار ایران محفوظ است. و نسخه برداری از آن بدون قرار دادن لینک کاملا غیر اخلاقی و غیر قانونی است.